Tarım Kredi Marketleri, Genç Kitleyi Hedef Alan “KOOP” İsmiyle Yeniden Yapılandı
Türkiye’nin ekonomik kriz koşullarında uygun fiyatlarla ürün satışı yapan Tarım Kredi Marketleri, adını değiştirme kararı aldı. Genç tüketici kitlesine odaklanan firma, yeni bir dönüşüm stratejisi benimsedi. Yeni mağazaları, “KOOP” markasıyla açılacak.
Genç Tüketiciler de Stratejinin Merkezinde
Genel Müdür Varol Halepli tarafından duyurulan kararla ilgili yapılan basın toplantısında, firmanın 2025 hedefleri ve yeni ismi kamuoyuna duyuruldu. KOOP, Tarım Kredi Marketleri’nin yeni mağazalarına verilen isim olacak.
Firma yetkilisi Halepli, Türkiye genelinde 4.500 şube sayısına ulaştıklarını belirtirken İstanbul’da 391 şube bulunduğunu açıkladı. Firmanın hızlı büyüme sürecinde tüketici profiline odaklanarak genç kitlesiyle etkileşimde bulunmayı hedeflediklerini ifade etti.
Halepli, “Genç tüketicilerle etkileşime geçmek ve onların alışkanlıklarını anlamak istiyoruz. Bu sebeple ürün ve hizmet yelpazemizi gençlerin ihtiyaçlarına göre şekillendiriyoruz” dedi.
Kooperatif Bilinci Önemli Bir Rol Oynuyor
Halepli, Tarım Kredi Marketleri’nin diğer market zincirlerinden ayrıştığı en önemli noktanın üreticilerle doğrudan ilişki kurması olduğunu vurguladı. “Biz Türkiye’nin tamamen çiftçi marketiyiz. Halkımız doğallığa büyük önem veriyor. Tüketiciler, ürünleri üreticilerden doğrudan satın almayı tercih ediyor. Bu nedenle kooperatif bilinci bizim için son derece değerli” açıklamasında bulundu.