Postada en çok şikayet “kayıp” gönderiler

2020’de E-Ticaretteki Artış Şikayet Sayılarını Yükseltti

2020 yılında Kovid-19 salgınının etkisiyle e-ticaret gönderilerinde yaşanan artış, BTK’nin posta ve elektronik haberleşme sektörleri pazar verileri raporlarına yansıdı. Buna göre şikayet sayıları artarken, sonraki yıllarda ise azalma görüldü.

Geçen yıl CİMER ve bireysel dilekçe aracılığıyla posta sektöründe yapılan şikayet sayısı 6 bin 500’e ulaştı. Bu şikayetler arasında “kayıp/çalıntı” gönderi şikayetleri 1804 ile en çok görülen tür oldu. İkinci sırada ise “şube/acente/personel” şikayetleri 1387 ile yer aldı.

En Çok Şikayet Bilişim Sektöründe İnternet İçin Alınıyor

BTK Online Tüketici Şikayet Sistemi üzerinden geçen yıl bilişim sektöründe 184 bin 298 şikayet kaydedildi. Bu şikayetlerin yüzde 48’i “internet servis sağlayıcılığı” hizmetlerine yönelikti ve toplamda 89 bin 106 şikayet bu konuya odaklandı.

Kuruma ulaşan diğer şikayet türleri arasında uydu platform hizmetlerine yönelik 10 bin 629, mobil hizmetlere ilişkin 76 bin 110, sabit telefon hizmetlerine yönelik 6 bin 922 ve Kablo TV hizmetlerine ilişkin 1531 şikayet bulunuyordu.

Mobil iletişim sektöründe en çok şikayet faturalandırmada odaklanırken, internet hizmetlerinde bağlantı/hizmet kalitesi sorunları ön plana çıktı. Uydu platform hizmetlerinde en fazla şikayet “faturalandırma” üzerine yapılırken, sabit telefon hizmetlerinde “abonelik işlemleri” ve Kablo TV hizmetlerinde de “bağlantı/hizmet kalitesi”ne ilişkin şikayetler öne çıktı.

Related Posts

Bankacılık Endeksi’nde düşüş yüzde 3’ü geçti: Akbank’ta işlemler durduruldu

Bankacılık endeksinde kayıplar derinleşti. Akbank, Yapı Kredi ve İş Bankası hisselerinde sert düşüşler yaşanırken, Akbank paylarında işlemler geçici süreyle durduruldu.

Çinli şirket Türkiye’de üretim için gün sayıyor

Çinli SWM Motors’un distribütörü ATMO Group, SWM için üretim gerçekleştirmek üzere Urzema Holding ile ortaklık kurdu.

Gazze Ticaret Odası: Ekonomik sistem çöktü, fiyatlar yüzde 527 arttı

Gazze Ticaret ve Sanayi Odası, İsrail’in bölgeye ürün girişini engellemesi ve uyguladığı abluka nedeniyle ekonomik sistemin çöktüğünü ve fiyatların yüzde 527 arttığını belirtti.

Tatil sezonu öncesi rezervasyon dolandırıcılığı uyarısı

Tüketici Hakları Derneği Başkanı Ergün Kılıç, yaklaşan tatil sezonu öncesinde erken rezervasyon yapmak isteyenleri, sahte internet siteleri nedeniyle yaşanabilecek dolandırıcılık riskine karşı uyardı.

‘Sarı altın’ olarak biliniyor, 50 TL’den satılıyor: Mersinde hasadı başladı!

Mersin’de “sarı altın” olarak bilinen Malta eriği hasadı başladı. Ancak, bu yılki zirai don nedeniyle verim düşerken, kaliteye göre fiyatlar değişiyor. Üreticiler, zorlu koşullara rağmen hasadı başarıyla gerçekleştiriyor.

Deprem sonrası şirketlerde yeni dönem: Ofise dönüş mü, uzaktan çalışma mı?

İstanbul’da yaşanan 6,2 büyüklüğündeki depremin ardından birçok şirket çalışma modellerini gözden geçirmeye başladı. Uzaktan çalışmaya geçen firmalar artarken, uzmanlar çalışan güvenliği ve psikolojik destek çağrısında bulunuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir